Photo Rating Website
Indeks WDW Mielno WFM125 M06 AWS książka opto KKL
Eldom Serwis

aaaaParkour_Wszystko co mamaaaa

W wiadomości <news:dobls3$tq0$1@theone.laczpol.net.pl>
1andy1 <andy@gower.pl> pisze:
[color=blue]
> zawsze mozna pojechac do media[/color]

Taaa...
Na pytanie "czy mają państwo projektory w ofercie?" usłyszałam "no niestety
nie prowadzimy takiej sprzedaży"
Gdy znalazłam sobie sama gablotę z wystawionym towarem i spytałam "a co to
jest?" odpowiedź brzmiała "no ale to są rzutniki, a pani pytała o
projektory".
Może sprzedawca myślał, że projektor to taki program do projektowania :>>
To nie jedyny przypadek braku kompetencji w Media.
Chyba tylko w dziale aparatów fotograficznych siedzi w miarę kumaty facet.
[color=blue]
> lub avansa[/color]

Nie znam. Gdzie w trójmieście są sklepy tej sieci?
[color=blue]
> albo innych sieci np.
> eldomu[/color]

Ale Eldom to chyba jedynie sieć serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego AGD,
a nie sieć sklepów z artykułami AGD + elektronika.
[color=blue]
> a chodzi o to zeby sie przy zakupach nie spieszyc i jak zalezy na
> zakupie sprawnego sprzetu to trzeba go sprawdzic :)[/color]

Ale to nadal nie zmieni faktu, że w EuroAGD sprzedaje się wadliwy sprzęt, a
sprzedawcy mają miny lobotomów i na niczym się nie znają (kiedyś gość
próbował mi wcisnąć złe baterie, nie patrząc w ogóle na symbol i
argumentując "no bo przecież mają taką samą średnicę, jak te stare").

--
PozdrawiaM

marcysia napisał(a):[color=blue]
> Witam!
> Serwis nazywa sie ELDOM
> i ma dwie filie w 3miesie
> Gdansk Hallera 169
> oraz Gdynia Helska 8[/color]

No mocno Ci zaleźli za skórę, że aż 2 razy postujesz...
[color=blue]
> Dodam, ze wczesniej zamawialam u nich wiele rzeczy i jak dotad bylam
> zadowolona z ich uslug- niemniej ta sytuacja spowodowala, ze w tej firmie
> ani grosza z wlasnych ciezko zarobionych nigdy nie zostawie....[/color]

Ja korzystam z serwisu w Gdyni. Generalnie nie zdarzyło mi sie miec
kłopoty. Wszystko załatwiali terminowo i łatwo było uzyskać informacje
przez telefon. Inna sprawa, że raczej kupuję rzeczy, które łatwo się
serwisuje, bo wiadomo, że z wodotryskami zawsze sa problemy.

Eulalka


Użytkownik "marcysia" <blebleble@ble.pl> napisał w wiadomości
news:daducn$e83$2@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue]
> Witam!
> Serwis nazywa sie ELDOM
> i ma dwie filie w 3miesie
> Gdansk Hallera 169
> oraz Gdynia Helska 8
>
> W kwietniu probowalam zamowic u nich czesc do robota kuchennego[/color]
[ciach]

również mam z nimi związane koszmarne wspomnienia... z przed dwóch lat.
Lodówka pierdyknęła na gwarancji będąca, było to w czerwcu (czyli skwar).
oni na to, że lodówka jest komputerowa i muszą sprowadzić część. okej,
sprowadzajcie. Sprowadzali ją chyba miesiąc. W domu dwójka dzieci, trzy lata
i pięć miesięcy, ja musiałem iść w morze, ale nic ich to nic nie ruszało.
Minął czas z karty gwarancyjnej na naprawę, kierownik twierdzi, że w karcie,
którą on ma widnieje dłuższy termin. Żądałem nowej lodówki (tak wynikało z
mojej karty) - groch o ścianę. Jak w "Misiu" - nie mamy pana płaszcza i co
nam pan zrobi.
Przyszedł pan w końcu, wyciągnął część - i pobladł (bał się mojej żony:)).
Nie pasowała!
Najgorsze w tej historii jest nie to, że długo sprowadzali część. Trudno.
Najgorszy był sposób postępowania, kłamstwa, chamstwo i tupet.
Na pohybel!!

pozdrawiam
Krzysztof


Grafika
  zrobimi ktos grafike poczebuje npjak na cs-umilacz.pl to u gory ale sama grafika bez napisow z strzalkami itp zeby blo ladny kolor potrze buje to na reklame napisy by sie przydal jak by ktos mol

"Sklep-serwis AGD
Eldom i grafika np kable jest taki fajny grafikalub cos innego do jest dofirmy z odkurzaczami lodowkipralki sprzed domowy
Tarnów

ul.Bernardyńska 28
godziny 8:00-16:00
w soboty 9:00-13:00


  Użytkownik "Eldom sp. z o.o. Dział Serwisu" <klima@profi.home.pl> napisał w
wiadomości news:43312bc3$1@news.home.net.pl...
> Zależy czy masz POPa czy abonament
> W katowicach POP-y IDEA a abonamenty Orange

W Gdyni na popie jest Idea Milego Dnia :(



Serwis klimatyzacji jest również na ul. Baranowskiego 5 /dawny Eldom/.

[color=blue]
> Taaa...
> Na pytanie "czy mają państwo projektory w ofercie?" usłyszałam "no
> niestety nie prowadzimy takiej sprzedaży"
> Gdy znalazłam sobie sama gablotę z wystawionym towarem i spytałam "a co to
> jest?" odpowiedź brzmiała "no ale to są rzutniki, a pani pytała o
> projektory".
> Może sprzedawca myślał, że projektor to taki program do projektowania :>>
> To nie jedyny przypadek braku kompetencji w Media.
> Chyba tylko w dziale aparatów fotograficznych siedzi w miarę kumaty facet.[/color]
niewiem nikogo nie spotkalem a tych co widzialem to sie ukrywali zeby
nieobslugiwaci ogolnie rumor byl
[color=blue][color=green]
>> lub avansa[/color]
>
> Nie znam. Gdzie w trójmieście są sklepy tej sieci?[/color]
no coz jesli niewidziales sklepow marki avans to coz mi wiecej pisac(kolo
osiolka)[color=blue][color=green]
>> albo innych sieci np.
>> eldomu[/color]
>
> Ale Eldom to chyba jedynie sieć serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
> AGD, a nie sieć sklepów z artykułami AGD + elektronika.[/color]
tu sie juz mylisz i postep cie przegonil,to juz nie tylko serwis[color=blue][color=green]
>> a chodzi o to zeby sie przy zakupach nie spieszyc i jak zalezy na
>> zakupie sprawnego sprzetu to trzeba go sprawdzic :)[/color]
>
> Ale to nadal nie zmieni faktu, że w EuroAGD sprzedaje się wadliwy sprzęt,
> a sprzedawcy mają miny lobotomów i na niczym się nie znają (kiedyś gość
> próbował mi wcisnąć złe baterie, nie patrząc w ogóle na symbol i
> argumentując "no bo przecież mają taką samą średnicę, jak te stare").
>[/color]
jesli wiedziales co chcesz kupic to poco sie pytales
jelsi te byly zle
coz widac trudno jest znalezc dobrego pracownika za 900 zl[color=blue]
>
>[/color]
pozdrawiAm
..


> Pralka Amica - wygląda na uszkodzoną pompę . Gdzie znajdę jaiś godny[color=blue]
> polecenia serwis ? Mieszkam na Zaspie .
>[/color]
Eldom na Hallera i w Gdyni. [url]http://eldom.hopto.org/[/url]

pzdr.


Witam!
Serwis nazywa sie ELDOM
i ma dwie filie w 3miesie
Gdansk Hallera 169
oraz Gdynia Helska 8

W kwietniu probowalam zamowic u nich czesc do robota kuchennego
Nie zgodzili sie na zamowienie telefoniczne ( co czesciej przy podobnych
kwotach zakupu praktykowalam- rowniez u nich).
POjechalam wiec do nich- zaplacilam zadatek ( w wysokosci prawie 40% warosci
czesci...)
Wzieli moj nr telefonu i obiecali w ciagu 14 dni oddzwonic

PO miesiacu ciszy regularnie zaczelam dzwonic z pytaniem o zadatkowana
czesc.
Ciagle slyszlam odpowiez stylu:
"Prosze poczekac, moze w nastepnym tygodniu..."

Rozzloszczona beznadziejnoscia sytuacji zadzwonilam do Federacji konsumentow
i dowiedzialam sie ze zgodnie z ustawa jesli firma nie wywiaze sie z umowy-
maja obowiazek zwrocic mi podwojony zadatek.
Skontaktowalam sie z kierownikiem tego punktu, ktory zgodzil sie na taka
rekomprenste dla mnie (bylo to juz po przeszlo 2 miesiach czekania.
POjechalam wiec do nich, a tam czlowiek o aparycji i sposobie bycia dresa
oznajmil mi ze albo moge czekac (....) albo zwroci mi zadatek wplacony w
kwietniu.... Nakarmil mnie jeszcze kilkoma historyjkami o braku ich winy w
calym zajsciu oraz o tym, ze inni czekaja po pol roku.
Reasumujac: 3 miesiace czekania, 10-tki telefonow, dwie osobiste wizyty i
moge sobie odebrac to co zostawilam u nich....... W tym czasie zaden z
pracownikow firmy nie wykonal do mnie ani jednego telefonu z jakimkolwiek
wyjasnieniem, prosba o dluzszy termin badz przeprosinami....

Zdecydownaie nie polecam, chyba ze macie zbyt duzo czasu, nerwow i
pieniedzy....
Dodam, ze wczesniej zamawialam u nich wiele rzeczy i jak dotad bylam
zadowolona z ich uslug- niemniej ta sytuacja spowodowala, ze w tej firmie
ani grosza z wlasnych ciezko zarobionych nigdy nie zostawie....

Marcysia



Parkour_Wszystko co mam

Designed By Royalty-Free.Org